Az MME 17 különböző táborba várja a madár- és természetbarátokat

Az MME az ország számos pontján, 17 különböző táborba várja a madár- és természetvédelem iránt érdeklődő fiatalokat. A nyári élményekre vágyó gyerekek kézben tartott madarakkal találkozhatnak, részt vehetnek madármegfigyelésen és megismerkedhetnek a természet ezernyi apró csodájával.

kézben tartott füsti fecske (fotó: Németh András)

Ezen túlmenően éjjeli fénycsapdás lepkemegfigyelés, rovarászat, növényismeret, denevérek hálózása, madármentő állomás napjainak megismerése, költőodú ellenőrzés, kirándulás, fióka gyűrűzés, erdészet, geológia, vízivilág megismerése, köpethatározás, gólyaszámlálás, fecskeszámlálás, vetélkedők, fotózás, madárgondozás amelyek még a különböző táboraink programjai közé tartoznak.

Egyes táborok kötött turnusokban fogadják a jelentkezőket, mások 1-2 napra is tartalmas kikapcsolódást nyújtanak.

Táboraink programjáról megyei bontásban itt olvashat>>

A korosztályi információkat az egyes táboroknál külön feltüntettük, ezzel is segítve a könnyebb kiválasztást.

Minden gyerek számára élményekben gazdag táborozást kívánunk!

Kézben tartott ökörszem (fotó: Szász Péter)

Köszönjük, hogy egy százalék felajánlásával az MME madárvédelmi munkáját támogatta!

Kincses László