Beszámoló a Madárszámlálók és Madárgyűrűzők II. Országos Találkozójáról

Február 24-25-én sikeresen lezajlott a Madárszámlálók és Madárgyűrűzők II. Országos Találkozója (MMOT). A két napon 105 felmérő és madárgyűrűző volt jelen, ismerhette meg az elmúlt év közösen elért eredményeit, valamint az idei évben tervezett és még előttünk álló feladatokat. A rendezvényen a munkákban közreműködő önkénteseink és a nemzeti parkok munkatársai is nagy számban vettek részt.

Az elkövetkező hetek kora esti és éjszakai óráiban hangzik fel országszerte a világ egyik legszebb hangú madarának, a fülemülének az éneke. Hallgassa meg Ön is! Az MME minden év áprilisában és májusában Fülemülék éjszakája programokkal várja az érdeklődőket. A hírt folyamatosan frissítjük az új helyszínekkel, kérjük kövesse nyomon a változásokat! Frissítve: 2018.04.20 12:00

Átadó ünnepség a tanösvény elején (fotó: Halpern Bálint)

Április 15-én, vasárnap átadtuk a pesthidegkúti Vöröskő-váron megépült Jane Goodall Tanösvényt.

A földikutya az év emlősállata 2018-ban, s valóban nagyon nehéz megpillantani az idei évben a pódiumra emelt állatot. Április 14.-én szombaton bárkinek lehetősége nyílik arra, hogy „kísértse a szerencséjét”, ha ellátogat a Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság „Csillagséták nemzeti parkjainkban: Föld alatt és föld felett” című rendezvényére.