MMM - MAP tavaszi körlevél (2018)

Ezen a héten postáztuk a Mindennapi Madaraink Monitoringja (MMM) és Madáratlasz Program (MAP) aktív felmérőinek a tavaszi körlevelet, amely az alábbi linken olvasható.

MMM - MAP tavaszi körlevél (PDF formátumban) >>

A körlevélben beszámoltunk a február 24-25-én megtartott Madárszámlálók és Madárgyűrűzők II. Országos Találkozójáról, röviden írtunk a 2018. évi prioritásokról, valamint a Mindennapi Madaraink Monitoringja (MMM) és a Madáratlasz Program (MAP) aktualitásairól, hiszen a tavasszal együtt a két legfontosabb programunk felméréseinek aktív időszaka is eljött.

Az elkövetkező hetek kora esti és éjszakai óráiban hangzik fel országszerte a világ egyik legszebb hangú madarának, a fülemülének az éneke. Hallgassa meg Ön is! Az MME minden év áprilisában és májusában Fülemülék éjszakája programokkal várja az érdeklődőket. A hírt folyamatosan frissítjük az új helyszínekkel, kérjük kövesse nyomon a változásokat! Frissítve: 2018.04.20 12:00

Átadó ünnepség a tanösvény elején (fotó: Halpern Bálint)

Április 15-én, vasárnap átadtuk a pesthidegkúti Vöröskő-váron megépült Jane Goodall Tanösvényt.

A földikutya az év emlősállata 2018-ban, s valóban nagyon nehéz megpillantani az idei évben a pódiumra emelt állatot. Április 14.-én szombaton bárkinek lehetősége nyílik arra, hogy „kísértse a szerencséjét”, ha ellátogat a Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság „Csillagséták nemzeti parkjainkban: Föld alatt és föld felett” című rendezvényére.