E-learning tanfolyamok kezdőtől a haladó szintig.
fehér gólya

Madárismeret II. képzés - Madárvonulás

A madárismereti témák közül sok ember számára a legizgalmasabb a madárvonulás. Miért és hogyan alakult ki? Honnan tudják a madarak, hogy mikor és merre kell vonulni? Honnan tudják a kutatók, hogy merre és hogyan vonulnak a madarak? Ezekkel a kérdésekkel foglalkozik Madárvonulás képzésünk.
Mindenkinek ajánljuk, aki szeretne többet tudni a madárvonulásról. Különösen ajánljuk azoknak az érdeklődőknek és MME önkénteseknek, akik ellátogatnak a hazai madárgyűrűző állomásokra.

Madárbarát településfejlesztés

Madárbarát településfejlesztés képzés

A madaraknak az emberi környezet is élőhely, amely fészkelőhelyet, táplálékot, búvóhelyet nyújt. A településeken, emberi környezetben megtelepedő madarak ugyanúgy a természet részei, mint az erdők mélyén fészkelő fekete gólya vagy az iszapos vízben keresgélő sárszalonka.

Kötelességünk és érdekünk tehát a velünk élő élővilág megóvása, még akkor is, ha ez bizony sokszor konfliktushelyzettel jár.

Ebben a tananyagban arra vállalkozunk, hogy szemléletmódot, tanácsot, útmutatást adjunk a településeken élő madarak és élőhelyeik védelméhez. Egyaránt szól önkormányzati tisztségviselőkhöz, döntéshozókhoz, civil szervezetekhez és minden polgárhoz.

7 lecke ~ 155 perc