Az éjszaka hangjai

Az ember nappali lény. Ha leszáll az éj, csődöt mond legfontosabb érzékszervünk, a szemünk. Vakon tapogatózunk a sötétben, miközben mindenfelől zörejek hallatszanak, csörtetés, motoszkálás, füttyök, mormogás, ciripelés és karattyolás. Egyes hangok ismerősek, de a legtöbb zavarba ejtően idegen, ijesztő és félelmetes.

Ebbe a világba kalauzol el bennünket a Magyar Madártani Egyesület (MME) új CD-je. Az úton a David Attenborough filmeket is szinkronizáló Végvári Tamás kellemes, ismerős hangja kísér el bennünket.

A 60 perces CD madarak, rovarok, békák és emlősök hangfelvételeit tartalmazza. Az érdeklődők többek között megismerhetik az ugartyúk, az uráli bagoly, a zöld lombszöcske, a vöröshasú unka vagy éppen a nagy pele sípoló gyerekjátékokra emlékeztető hangját.

Az összekötő szöveget írta, és a hangfelvételeket készítette: Zsoldos Árpád.

A CD megrendelhető vagy megvásárolható az MME Természetbarátok Boltjában.
A termék teljes ára 2900 Ft, Egyesületünk tagjai pedig 2600 Ft-ért vásárolhatják meg.

Putty-putty…