2011.03.30

Az MME idén is várja a táborozni vágyókat

füstifecskék kézben

Természet iránt érdeklődő diákok, gyermekek, felnőttek, családok számára a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) mintegy tucatnyi tábort mutat be a most felfrissített „Táborok” menüpontja alatt.

Országosan jelenleg 9 megyében számos időponttal és turnussal, változatos témákkal és rengeteg élménnyel várunk mindenkit! Témák közül egy kis ízelítő: madárgyűrűzés, madarak kiszedése a befogóhálóból, költőodúkban a fészekalj és a fiókák ellenőrzése, madarászat, terepi felmérések, lepkehatározás, növényismeret, természetjárás, geológia, erdészet, vízivilág vizsgálata, köpethatározás, fecskeszámlálás, madárgondozás, fotózás. Gyűrűzőtáboraink egyik legnagyobb vonzerejét az adja, hogy a kézben tartott madarakkal testközelből lehet megismerkedni, amire a szabad természetben ritkán van lehetőség.

Kézben tartott jégmadár (fotó: Patkós Gábor)

A következő hetekben újabb tábori helyszínek kerülnek fel a listába, így ha most nem találta meg a megfelelőt, érdemes később újra áttekinteni.
Van olyan helyszín ahol kötetlenül akár 1-2 napra is várják a természetet szerető érdeklődőket, ám van, ahol szigorúan csak turnusban lehet részt venni a tábor programjában.
A résztvevők száma véges, túljelentkezés esetén a jelentkezési sorrend a mérvadó.
Helyszínek közül van, amelyik csak évente 1 hétre várja az érdeklődőket (1 turnus), ám van ahová most a napokban is be lehet jelentkezni, el lehet látogatni.

Jelentkezés és további információk az adott tábornál feltüntetett telefonszámon vagy más elérhetőségeken.

Aktuális táboraink >>