Budapesti Helyi Csoport programajánlója

Madáretetők megtekintése és feltöltése, madárgyűrűzési bemutató, túra a szigetcsúcsra a dunai vízimadarak megfigyelése céljából. Mindenkit várunk szeretettel!

Madármegfigyelők csapata

2013. február 16-án várunk minden érdeklődőt az Óbudai-szigetre.

Találkozó: 9:00-kor az Óbudai-sziget K hídja után a parkolóban.

Madárgyűrűzés (Fotó: Lendvai Csaba)

A program előreláthatólag (az időjárás függvényében) 13:00-ig tart majd.

Lendvai Csaba
MME Budapesti Helyi Csoport

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület Bükki Helyi Csoportja bagolylesre hívja az érdeklődőket. A rendezvény célja a figyelemfelkeltés az ember környezetében, sokszor városban is lépten-nyomon megfigyelhető, állatokra, növényekre, gombákra,  természeti értékekre, és ezek védelmére.

Országos Sasszinkron eredmények 2004-2019 között (Forrás: MME Monitoring Központ)

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) a nemzetipark-igazgatóságokkal és más civil szervezetekkel együttműködve immáron 17. alkalommal szervezi meg az Országos Sasszinkront, a hazánkban telelő ragadozómadarak éves számlálását 2020. január 17-19. között.