Tedd próbára a tudásodat, nevezz be a Madarak és Fák napi természetismereti versenyre!

Ha voltál már erdei iskolában, madárgyűrűző- vagy természetvédelmi táborban, szereted a biológiát, és igazi amatőr természetbúvár vagy, itt a helyed, hisz értékes határozókönyveket, terepi eszközöket, sőt, madarásztáborozást is nyerhetsz!

Fotó: Bajor Zoltán

Szólj két barátodnak - a vetélkedőre háromfős csapatok jelentkezését várjuk -, majd a versenyfelhívással legkésőbb február 20-ig keressétek meg a biológia tanárotokat vagy az osztályfőnökötöket, és jelezzétek neki, hogy szeretnétek benevezni.

A felkészüléshez ajánljuk: Schmidt Egon: Madárvédelem c. könyvét; a Fürkész könyvek Fák, termések, madarak részeit; a Magyarország fészkelő madarai című könyvet; az Aggteleki Nemzeti Park című füzetet, a Kis növényhatározót; és az MME madárhangos CD-it.

Jó készülődést és sok sikert kívánunk!

Támogató: Ganteline Kft