Touch me not, az etikus magyar ruházat

2016 karácsonya előtt keresete meg az MME-t a Touch me not ruházati márka azzal a céllal, hogy csatlakozzon "Gondoskodó termékek" programunkhoz. 

 

Touch Me Not egy olyan magyar ruházati márka, ami minősített, organikus alapanyagokból készült, etikus úton előállított ruházatot kínál környezettudatos célközönségének. 

A márka nem csak a Gondosokó termék programunkhoz csatlakozik, hanem jelvénykampányunkat is népszerűsíti, ugyanis az egyes ruhadarabok vásárlása során, a vevő egy általa választott jelvényt kap ajándékba, a jelvény adományértékét (500 ft) pedig a Touch me not adományozza egyesületünknek. 

A ruházati termékekkel elősorban a Prezent-ben lehet megvásárolni, de a karácsonyi időszakban a Wamp-on is. 

A termékeket a Touch me not webshopjában is meg lehet rendelni, ám az ajándék kitűzőt csak a bolti vásárláskor vagy az online rendelések bolti átvételekor kap a vásárló. 

 

Kapcsolódó hírek

A most megjelent „A világ madarainak helyzete” (State of the World’s Birds 2022) című jelentés az eddigi legaggasztóbb képet festi a madarak, és ezzel együtt a Földi élet jövőjét illetően. Az adatok szerint a madárfajok közel felének az állománya hanyatlik, számos populáció egyedszáma kritikusan alacsony. Jelenleg minden nyolcadik madárfaj a kihalás szélére sodródott.1

MME logótervezési pályázat

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) 2024-ben ünnepli megalakulásának 50. évfordulóját. A 2024-es év ezért az MME életében meghatározó lesz, így erre az évre külön arculattal szeretnénk készülni. 

Európai Madármegfigyelő Napok 2022

Az Európai Madármegfigyelő Napok (EMN) programot a madártani szervezetek világszövetsége, a BirdLife International indította útjára 1993-ban (EuroBirdwatch). Az idei rendezvényre október 1-2-án kerül sor, a program idén ünnepli 30. évfordulóját. A folyamatosan frissülő programhelyszínekért görgessen lejjebb! Legutóbbi frissítés: 2022.09. 28. 9:13